OMAHA – Isabell Werth was donderdag met Weihegold de beste in de Grand Prix tijdens de finale van de wereldbeker dressuur. Edward Gal werd vierde en Madeleine Witte-Vrees zesde. Daarmee zijn de Nederlanders goed begonnen.
TOLBERT – Bennie van Es was zaterdag bij Indoor Tolbert de beste deelnemer in de ZZ-licht. Hij behaalde met Stal Okkema’s Gerke J 240 punten. Marsha Smits won de Z2 met Actie W.
TOLBERT – Veronique Roerink schreef donderdag op de openingsdag van Indoor Tolbert ook de tweede rubriek op haar naam. In de Prix St. Georges won de amazone uit Beilen met MDB’s Eskara de Jeu (v. Jazz). Annemieke Vincourt won de Intermédiaire I met Diede Dieni.
TOLBERT – Veronique Roerink maakte donderdag bij Indoor Tolbert een geweldig debuut in de ZZ-zwaar. De amazone uit Beilen won met Flanell deze eerste rubriek in de HJC-manege. ,,Ik heb heerlijk gereden”, aldus Roerink.
VLAGTWEDDE – De Subtop in Vlagtwedde leverde zaterdag een flink aantal tevreden gezichten op. Paulien Alberts werd eerste en tweede met BB King en Christa Larmoyeur maakte een mooi debuut met Superhorse Banditos.
BEILEN – Dressuuramazone Laura Zwart was vrijdagavond in Beilen zeer succesvol in de ZZ-licht. De amazone uit Oosterwolde werd eerste, tweede en gedeeld derde. Marissa Spoor was in de Z2 met afstand de beste.
DEN BOSCH – Hans Peter Minderhoud was zaterdag bij Indoor Brabant de beste in de wereldbekerwedstrijd. Hij won met Glock’s Flirt in de kür op muziek en kreeg een staande ovatie. Minderhoud reed voor het eerst zijn nieuwe kür.
ERMELO – Drentse deelnemers domineerden vrijdag de M2 tijdens het KNHS-kampioenschap. Frans van den Heuvel uit Schoonloo werd kampioen en Floor van Manen uit Emmen eindigde als tweede.
ERMELO – Febe van Zwambagt eiste vrijdag met Emporio de titel op in de ZZ-licht tijdens het KNHS-kampioenschap in Ermelo. Veronique Roerink uit Beilen werd Flanell derde. In de Z2 werd Laura Zwart resevekampioen.
3 maart 2017 23:28
We gebruiken cookies voor statistieken en om de site te verbeteren. Kies hieronder je voorkeur.